Resultat
kundundersökningar

I samband med att vi skickar vår faktura, ger vi våra privata beställare (försäkringstagare) möjlighet att besvara en anonym kundundersökning. Det här är det samlade resultatet av undersökningen, som har pågått sedan februari 2022 - resultat 2024-03-04:

Andel som gett betyget 3 till 5 (godkänt till mycket bra)

Svarsfrekvensen är 22% och vanligen svarar endast de som endera är mycket nöjda eller direkt missnöjda. Det innebär sannolikt att 78 % inte har någon stark åsikt, som de därför inte har behov av att ge uttryck för. De är troligen nöjda helt enkelt. Om vi ser till andelen som aktivt gett betyget 1 eller 2 av samtliga kunder, får vi följande bild:

Tillgänglighet till projektledare

Information före och under projektet

BNB:s engagemang

Slutlig kvalitet

Sammanfattande betyg

74%

72%

77%

85%

77%

Tillgänglighet till projektledare

Information före och under projektet

BNB:s engagemang

Slutlig kvalitet

Sammanfattande betyg

Följ den här länken om du intresserad av en mer detaljerad redovisning av kundundersökningen.

9 %

10 %

8 %

6 %

8 %


Vi är självklart inte tillfreds med att vi har kunder som inte är helt nöjda med BNB, även om de enbart utgör enstaka procent. Anledningarna är flera – ibland så enkelt som personkemi eller förväntningar – och vi följer ständigt upp alla områden där vi kan bli bättre. Vi lär oss mycket av dem som är nöjda, men mest av dem som inte är helt tillfreds.

Har du starka synpunkter - kontakta din projektledare eller vår VD direkt

Avviker vi från dina förväntningar - om vi överträffar dem eller om du är missnöjd - vill vi gärna att du berättar det för den projektledare du haft kontakt med. Du kan också maila direkt till vår VD och delge dina tankar om vårt arbete: jan.buckhoj@bnb.se.

Behöver du komma i kontakt med vår kundsupport?